Haber Detayı
02 Kasım 2018 - Cuma 00:43 Bu haber 207 kez okundu

Trabzon Valisi Yücel Yavuz: “Çok iyi bir sezon geçirdik, daha da iyi olacağız!”
Trabzon Valisi Yücel Yavuz, Trabzon'un ve Karadeniz Bölgesi'nin şehir hayatının stresinden uzaklaşarak rahat bir nefes almak isteyenler için eşsiz bir liman olma özelliğine sahip olduğunu söyledi.
TURİZM Haberi

Yücel Yavuz Karadeniz Turizm Bülteni'ne yaptığı açıklamada, Trabzon ve Bölge turizmini anlattı.

İşte Vali Yavuz'un açıklamaları:

"Berrak denizi, serin yaylaları, gölleri, sayısız tarihi camii, konak, hamam ve kaleleri, yöresel lezzetleri, ürünleri, modern alışveriş merkezleri ve bir çok coğrafi işaretli ürünüyle Trabzon ve bölgemiz son yıllarda turizm alanında büyük fırsatlar yakalamış ve bu fırsatları değerlendirme noktasında büyük atılımlar yapmıştır.

Ülkemizde yaşanan turizm hareketliliğinden, yüksek potansiyel ve altyapıya sahip olan Trabzon şehrimiz, bölgemizle birlikte bu durumdan daha da fazla istifade etmeli diye düşünüyoruz. Son yıllarda sürekli ve hızlı bir şekilde yerli ve yabancı misafirlerimizin gözde konaklama merkezi haline ilimiz yine bölgemizle birlikte tam anlamıyla bir turizm cenneti olmalıdır.

Turizmde yaşanan gelişim hizmet sektörünü de bu manada muazzam derecede bilinçlendirdi. Ve daha iyi olacağına dair ümidimiz çok daha fazla güçlendi.

Tanıtım kampanyaları, uluslararası bazda yapılan fuarların ve ziyaretlerin neticesini alıyoruz.

Bu yönüyle Trabzon şehri olarak biz üzerimize düşeni yapıyoruz. Ve bölgesel sazda civar illerimizle birlikte turizmin en önemli katma değer oluşturan sektör olduğunu da gördük. Taraflar da müthiş bir bilinçlenme var. Gelecek yıllara ilişkin olarak da çok daha iyi bir projeksiyonla olaya baktığımızı ifade ediyoruz.

Özellikle Sümela Manastırı’nın da restorasyonunun bitmesi ve hizmete açılması ile birlikte burada inanç turizminde burada muazzam bir gelişme olacak. Geçmişteki o süreçten çok daha ileri düzeyde olacağına ben inanıyorum. Bu nedenle ilgisi olan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Sektör bazında ellerinden geleni yapıyorlar. Hemen hemen her alanda çok iyiyiz, daha da iyi olacağız. O yönüyle teşekkür ediyorum. Kamu kurum ve kuruluşları olarak da en iyi seviyede, hem düzenleme hem denetleme konusunda çok iyi bir sezon geçirdik, daha da iyi olacağına inanıyoruz.

Turizm sektöründe hizmet sunan tüm birimler artık büyük bir motivasyon içerisinde olmalıdır. İşletmelerimiz en iyi ve en kaliteli hizmeti sunmalı ve buraya gelen misafir dönüşte 'seneye buraya geleceğim, arkadaşlarıma da söyleyeceğim' diyerek yeniden ilimizi tercih etmesi sağlanmalıdır. Bunu için de gerekli yol ve yöntemler izlensin istiyoruz.

KATİD, bir sivil toplum kuruluşu olarak da turizm sektörünün desteklenmesi ve güçlenmesi açısından önemli bir rol ve misyon üstlenmiştir. Bu nedenle değerli arkadaşlarıma teşekkür ediyorum."

Kaynak: Editör: Coşkun ÖZBEK
Etiketler: Trabzon, Valisi, Yücel, Yavuz:, “Çok, iyi, bir, sezon, geçirdik,, daha, da, iyi, olacağız!”,